vrijdag 25 februari 2011

Lokaliseer je stagebedrijf

Voor het laatste jaar Lichamelijke Opvoeding Sport moesten we een stage uitvoeren. Omdat ik graag met kinderen actief ben, heb ik gekozen voor de basisschool van Berg ‘De Toverberg’.
Via onderstaande link kunt u de locatie van mijn stageplaats bekijken:
Mijn stageplaats is gelegen dicht bij de Haachtsesteenweg. Positief is dat het op deze manier gemakkelijk bereikbaar is met het openbaarvervoer. Maar negatief is dat het gevaarlijk kan zijn voor kinderen die met de fiets komen. Het is een gevaarlijk steenweg, zeker op dit moment want er zijn werken bezig en er is momenteel geen plaats voor fietsers.
Er zijn 2 supermarkten op wandelafstand van de school, namelijk een Aldi en een Spar, iets verder bevindt zich ook een AD Delhaize. Dit is handig wanneer men na de werkuren nog snel inkopen wil doen. Dicht bij de school is er ook nog een bakker en een apotheek.
Wat ook zeker een pluspunt in aan mijn stageplaats , is dat er heel veel parkeergelegenheid is. De school heeft een nieuwe sporthal gekregen van de gemeente, met een parking. Hier kan de school dus gebruik van maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten