dinsdag 26 oktober 2010

Biografie


We hebben voor het vak Nederlands de opdracht gekregen om een biografie te lezen. Ik heb gekozen voor het boek 'Ik ben alleen' van Marilyn Monroe.
Ik wist niet goed welke biografie ik zou lezen. Tot ik een kijkje nam op de blog van mijn medestudente Charlotte Deldaele. Zij had gekozen voor dit boek en het leek mij een geweldige keuze.
Eerst wilde ik de biografie lezen van Eddy Merckx, omdat hij verre familie is van mij ( zijn vrouw is de meter van mijn meter ).
Maar nu ik weet dat Marilyn Monroe een biografie heeft, gaat mijn voorkeur uit naar haar boek.



2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou in het begin ook deze biografie lezen maar ik heb uiteindelijk gekozen voor de biografie van Marc Herremans, want deze heeft met sport te maken. Maar ik vind dat je toch een goede keuze hebt gemaakt.
    Groetjes x Kim

    BeantwoordenVerwijderen